Net als dinsdag gingen ook woensdag de techaandelen in de ramsj. De Dow Jones eindigde hoger (+0,4%), de S&P 500 sloot een fractie lager (-0,1%) en ook de Nasdaq sloot lager (-0,4%).
De Amerikaanse beurzen zijn flink hoger gesloten en zorgden voor nieuwe “all time highs” voor de S&P 500 en de Dow Jones. De Nasdaq is er net onder gebleven hoewel de technologiesector de best presterende sector was met een winst van ruim 4 procent.